wybór wifi z kilku dostępnych
Michal M. Lechanski
2017-08-12 23:02:48 UTC
Dobry wieczór,

jest sobie iPad i iPhone. I jest kilka dostępnych w tym samym miejscu
sieci WIFI.
Czy jest jakaś metoda żeby w/w urządzenia automagicznie przełączały się
pomiędzy sieciami według zadanych kryteriów?

Powiedzmy że iPad "zna" sieci A, B, C, D z tym że A i B jest dostępne
tylko w jednym miejscu a B, C i D w innym. Z sieci B i C korzystam
rzadko (ale nie na tyle rzadko by warto było zapomnieć te sieci i przy
konieczności połączenia z nimi od nowa wpisywać hasło) więc chciałbym
móc jakoś wskazać które sieci są preferowane.

Znacie jakiś sposób żeby to się dało zrobić?
Z góry dziękuję.
Michał
Krzysztof Mitko
2017-08-15 13:27:50 UTC
Post by Michal M. Lechanski
[...]
Spróbuj się pobawić appką Wifi Priority:

https://itunes.apple.com/pl/app/wifi-priority/id963277048?mt=8
A spokesman said: “Would you like to buy some of my spokes?”
Michal M. Lechanski
2017-08-17 22:08:29 UTC
Post by Krzysztof Mitko
https://itunes.apple.com/pl/app/wifi-priority/id963277048?mt=8
Dziękuję, widziałem to. Niestety ta apka jak i parę innych rad
znalezionych w internecie bazują na zablokowaniu automatycznego łączenia
się z niektórymi sieciami. A ja wciąż mam nadzieję że da się to
rozwiązać jakoś bardziej subtelnie... I nawet znalazłem opis jak to
zrobić http://tiny.pl/gjdhp, tyle że u mnie to jakoś nie działa...
--
Michał