Leniwa mysz
Michal M. Lechanski
2015-11-01 08:56:01 UTC
Hej, moja myszka, Logitech M510, od czasu do czasu robi się ociężała,
ślamazarna i w ogóle leniwa. Żeby przesunąć kursor przez dwa monitory
czasem trzeba machnąć nią z 5-6 albo i więcej razy.
Nie znajduję żadnych prawidłowości - ustawienia w System Preferences -
"Fast", żadnych programów ponad to co zwykle (poczta, www), baterie OK,
myszka działa normalnie aż nagle zaczyna się ślimaczyć. Restart nie
pomaga, wyłączenie i włączenie myszki też nie. Powkurza mnie przez jakiś
czas i wszystko wraca samo do normy i myszka współpracuje jak ta lala...
aż do czasu gdy znów się zdecyduje zwolnić.

Podpowiecie na co zwrócić uwagę? i ewentualnie jak leczyć tę leniwą
mysz? Z góry bardzo dziękuję.

Mac Mini, late 2012, i7 2.6Ghz, 16GB ram, Yosemite ze wszystkimi
uaktualnieniami (ale pod Mavericks mysz rozrabiała tak samo).
The Mis'
Grzegorz Pawlik
2015-11-10 16:23:11 UTC
Post by Michal M. Lechanski
[...]
Nie wiem, czy chodzi o to samo, ale ja miałem podobnie z Magic Mouse na
Macu mini - czasem działała płynnie, a czasem się zacinała i wskaźnik
poruszał się strasznie wolno. W moim przypadku winne były zakłócenia
między Wi-Fi 2,4GHz a Bluetoothem, bo po olaniu pasma 2,4GHz i
przejściu na 5GHz problemy zniknęły.
G.

http://pym.uce.pl/
Michal M. Lechanski
2015-11-10 18:22:47 UTC
Post by Grzegorz Pawlik
Post by Michal M. Lechanski
[...]
dziękuję bardzo. Spróbuję wyłączyć wifi i zobaczymy co myszka na to.

Pozdrawiam.
--
The Mis'