Prośba do użytkowników Cataliny
PureNick
2020-08-12 10:04:00 UTC
Czy ktoś mógłby sprawdzić, czy w najnowszym systemie od Ogryzka
działa ten genialny, mały i piękny program:
https://www.bluem.net/en/projects/taply/
Jest co prawda adnotacja, że jakiś kod jest niekompatybilny,
ale z doświadczenia wiem, że aplikacje napisane naprawdę dobrze
czasem po prostu nie chcą nie działać...

Pozdruffka
~~/PP/~~/SF/~~
Krzysztof Mitko
2020-08-12 11:40:53 UTC
Post by PureNick
[...]
To nie jest sprawa dobrze czy źle napisanego kodu (być może kod jest
genialny, być może badziewny, cholera wie), tylko kodu pisanego pod
niewłaściwą architekturę. Ten program jest 32 bitowy i nie rusza pod
Cataliną w ogóle.
Chemical engineers do it in packed beds.
PureNick
2020-08-12 12:33:55 UTC
Post by PureNick
[...]
Dzięki za odpowiedź :)

Jak żyć? Na razie siedzę na Mojave (w robocie),
ale przez prawie 3 lata nie znalazłem odtwarzacza muzyki,
na system Mac OS, który dorastałby do pięt
mojemu ulubionemu MXplay na systemy Windows
pod względem lekkości, ergonomii itd.:
https://www.un4seen.com/xmplay.html

Może masz/macie jakąś sugestię?

Pozdruffka
~~/PP/~~/SF/~~
Krzysztof Mitko
2020-08-12 12:59:24 UTC
Post by PureNick
Post by Krzysztof Mitko
Post by PureNick
[...]
Ja tam zazwyczaj używam iTunes, ale jeśli wolisz prosty playerek do
odtwarzania plików z dysku zamiast mieć od razu cały kombajn do
zarządzania biblioteką, to zobacz:

<https://vox.rocks/mac-music-player>

Przy czym za darmo masz tylko odtwarzanie i playlisty, ale już za np.
odtwarzanie radia trzeba płacić. Wygląda lekko i estetycznie:

<https://imgur.com/I5iyrWl>
Chemical engineers do it in packed beds.
Krzysztof Mitko
2020-08-12 13:12:15 UTC
Post by Krzysztof Mitko
[...]
Autopoprawka: nie trzeba płacić za radio :). Da się po prostu otworzyć
URL i działa, zmyliły mnie wpisy w opcjach programu.
Post by Krzysztof Mitko
<https://imgur.com/I5iyrWl>
Chemical engineers do it in packed beds.
PureNick
2020-08-12 14:06:50 UTC
[...]
Dzięki, testowałem go, ale osatecznie uznałem
że jest dla mnie zbyt nowoczesny.
Używam do filmów programu VLC,
który ms funkcję odtwarzzania strumieni audio,
więc żeby nie mnożyć bytów ponad potrzebę,
używam go do słuchania "radiów" internetowych
:)
Widzę że słuchasz rosyjskiego rocka,
a takoju rok-gruppu kak Mumiy Trol' ty znajesz?
~~/PP/~~/SF/~~
Krzysztof Mitko
2020-08-12 15:02:13 UTC
Post by PureNick
Post by Krzysztof Mitko
[...]
Nie miałem przyjemności.
Chemical engineers do it in packed beds.
PureNick
2020-08-12 15:30:44 UTC
Post by Krzysztof Mitko
Post by PureNick
[...]
No to polecam, bardzo mi przypadły do gustu
ich nagrania aż do albumu "8" włącznie.
~~/PP/~~/SF/~~
PureNick +
2020-08-12 23:50:03 UTC
Post by Krzysztof Mitko
Post by PureNick
Post by Krzysztof Mitko
[...]
Aha, zzapomniałem podać namiar:
https://mumiytroll.com/music

~~PP~~SF~~
PureNick +
~~/PP/~~/SF/~~
PureNick +
2022-09-30 22:05:31 UTC
Post by PureNick
Post by Krzysztof Mitko
Post by PureNick
[...]
Ostatnio udało mi się znaleźć odtwarzacz MP3 na Maka
jak na razie najbliższy moich oczekiwań:
https://www.catnapgames.com/tiny-player-for-mac/

Pozdruffka
--