Ciemność widzę...
sundayman
2015-10-16 23:01:16 UTC
Dzisiaj mój iMac mnie niemiło zaskoczył (late 2011 27 cali) - lewa
strona ekranu się zrobiła nieprzyjemnie ciemna.

Na YT jest nawet opis jak toto naprawić ;

Ale - ponoć to popularna usterka, wynikająca z gównianej konstrukcji
jednego złącza przy LCD.
Miał ktoś taką przypadłość ? A może jakimś cudem mu to naprawili gratis
(poza gwarancją) ?

Bo sporo jest o tym problemie na forum serwisowym Apple, ale ztcw żadnej
"akcji serwisowej" dla tego przypadku nie ma.

No proszę państwa - taki ładny komputer, a tu takie dziadostwo...Przykre.

Na razie po lekkim ściśnięciu ekranu "się naprawiło", ale wcześniej czy
później trzeba będzie rozkręcać i naprawiać. Niemiła sytuacja.
sundayman
2015-11-11 20:20:39 UTC
Post by sundayman
Na razie po lekkim ściśnięciu ekranu "się naprawiło", ale wcześniej czy
później trzeba będzie rozkręcać i naprawiać. Niemiła sytuacja.
No i nie potrwało długo, i się popsuło ponownie.
Teraz już dociskanie nie pomaga. Trzeba będzie rozkręcać. Co za
badziewie cholerne...
sundayman
2016-07-27 02:13:18 UTC
Post by sundayman
Post by sundayman
[...]
nikt tu chyba nie zagląda, ale sobie napiszę :)

Naprawiłem jakiś czas temu ten monitor.
Narobiłem się jak głupi, najbardziej przy podłączaniu kabelków pod pady
po urwanym gniazdku...

No ale działa, już ładnych parę miesięcy.
Tylko co z tego, skoro od pewnego czasu coś mi bździ w zasilaczu (czym
jaśniejszy obraz tym głośniej).

Ech, gdzie te maki z dawnych lat...
QUATTRO
2016-11-05 22:40:47 UTC
Post by sundayman
Ech, gdzie te maki z dawnych lat...
no właśnie, 10 lat temu zarzekałeś się, że tylko G-5, że będziesz robił
zapasy, pokarało Cię :)

pozdrowienia i przełamania impasu ze złośliwościami sprzętów wszelakich
życzę :)