Macbook nie łączy do jednej WIFI
ggs
2016-02-01 17:06:53 UTC

Są dwa takie same Macbooki A1466. Z jednym mam problem , gdyż nie chce łączyć z pewną siecią X. Widzi SSID , chce klucz WPA i tyle. Potem nadal co chwile odświeża i szuka sieci.

Drugi Macbook łączy i działa bez problemu.

Wszystkie inne dotychczasowe sieci Wi-Fi łączą się bez problemu na obu komputerach.

Jak zdiagnozować problem nie łączenia się do sieci X na jednym z ww komputerów?

Ma ktoś pomysł?
TDF
2016-02-24 21:59:16 UTC
Post by ggs
Witam
[...]
Sprawdzałeś w tzw. pęku kluczy (Keychain) czy czasami nie jest zapisane błędne hasło do tego niełączącego się WLAN-u?

TDF
necro666
2016-03-05 08:14:04 UTC
Post by TDF
Post by ggs
Witam
[...]
To raz ale macbooki ogólnie od Yosemite mają poważne problemy z Wifi.
Poszukaj na googlu: fix macbook wifi. Jest kilka poradników, między
innymi podmiana .kext
ggs
2016-05-04 16:16:48 UTC
[...]
OK Panowie - wyjasniam sprawę - okazało sie że na Mikrotiku skończyła sie pula "uprawnionych" klientów.
T***@somewhere.in.the.world
2016-05-06 23:45:26 UTC
Post by ggs
Post by ggs
Witam
[...]
Hm, w jakim sensie?
TA
ggs
2016-06-08 12:56:52 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Hm, w jakim sensie?
Pula DHCP miala 192.168.1.100 do 192.168.1.102

Do tego na sztywno 3 wpisy IP-MAC z powyzszych IP i nic wiecej nie moglo wejsc a doszedl czwarty klient.