PYM Player 5
Grzegorz Pawlik
2015-01-29 22:35:27 UTC
Tak, wiem. Po pierwsze, to ta grupa już nie żyje, a po drugie mój
serwer jest na czarnych listach i nikt nawet tego nie zobaczy. Trudno.
Ale chociaż poczuję się jak za dawnych lat:

Jest nowy PYM Player 5! Dostosowany do Yosemite, ale działa nawet pod
Lionem. Ma całe mnóstwo nowych, fajnych funkcji. Do tego sam pobiera
napisy, konwertuje je na SRT, rozpoznaje i konwertuje kodowanie
polskich znaków, takie tam.

Zapraszam: http://pym.uce.pl/pym-player/
:)
BigZbig
2015-01-30 07:13:34 UTC
Grzesiek, jak widzisz zobaczył choć nie ukrywam, że to dla mnie również powrót do przeszłości :)
Zbyszek Pilip
Grzegorz Pawlik
2015-02-03 18:59:11 UTC
Post by BigZbig
Grzesiek, jak widzisz zobaczył choć nie ukrywam, że to dla mnie również
powrót do przeszłości :)
Aaaaa! Tu ktoś jest! :)

Zaraz.... czy to nie od Ciebie kupowałem dawno temu PowerMaca 8500? ;)
G.
BigZbig
2015-02-04 07:24:44 UTC
Nie inaczej ;)

coaster
2015-01-30 09:11:14 UTC
[...]
Widac, widac... ;-)
--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
T***@somewhere.in.the.world
2015-01-31 22:36:41 UTC
Post by coaster
[...]
O, fajnie.
Bo oryginalnego postu Grzegorza Pawlika nie widzialem.
I fajnie, że PYM Player zyje.
TA
Grzegorz Pawlik
2015-02-03 19:05:38 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Post by coaster
[...]
Serwer, z którego korzystam upodobali sobie kiedyś jacyś spamerzy i
wiele innych serwerów nie przyjmuje z niego wiadomości. Czyli tej też
nie zobaczysz ;)

W ogóle, dawniej było lepiej. Wszystko było albo tu, albo na Szarlotce.
A teraz, jedno forum, drugie forum, nie wiadomo kiedy które z nich
padnie wraz z ciekawą zawartością (patrz macplug, minimalmac...), plus
mnóstwo rzeczy w ogóle niewidocznych, bo gdzieś poukrywane w
komentarzach na jakiś profilach na fejsie lub na Twitterze. Ech.
G.