Program pocztowy w iPadzie
Michał M. Lechański
2013-07-01 20:47:19 UTC
Witam, pusto tutaj ale spróbuję...
Z poczty korzystam zawsze przez IMAP, korzystam z kilku różnych
komputerów więc tak jest mi najwygodniej. Póki korzystam z Thunderbirda
- nie ma problemu - widzę tylko katalogi w których jest wyłącznie
poczta. Jednak program pocztowy iPada wyświetla mi również wszystkie
inne pliki i katalogi jakie znajdują się na serwerze. Wiem że mogę je
usunąć w Mail - problem tylko w tym, że to usuwa również odpowiednie
pliki i katalogi z dysku serwera, a to mi się nie za bardzo podoba.
Póki co nie znalazłem opcji by subskrybować tylko wybrane
pliki/katalogi. Zgaduję więc, że się tak nie da... czy więc istnieje
jakiś program pocztowy na iPada, który pozwoli mi wybrać co chcę
subskrybować? Jeśli tak to podpowiedzcie proszę nazwę.
Z góry dziękuję.
The Mis'
dee
dee
Michał M. Lechański
2013-07-05 12:10:21 UTC
Post by dee
Wejdź do konfiguracji poczty na swoim serwerze i zaznacz katalogi,
których nie chcesz oglądać jako 'do not show' tudzież 'hide' (tak jest
np. w gmailu).
Niestety, ten imap, który jest na serwerze jest niekonfigurowalny.
Tworzy on w katalogu użytkownika ukryty plik .mailboxlist zawierający
listę katalogów/plików z pocztą, niestety plik ten jest kompletnie
ignorowany przez iPadowy Mail.
Dlatego też ponawiam pytanie - czy istnieje program pocztowy dla iPada
pozwalający skonfigurować które katalogi mają być subskrybowane?

The Mis'