drukarka w systemie
Irek.N.
2014-05-02 20:52:21 UTC
Cześć.
Powiedzcie mi proszę jak wyjść z tarapatów w jakie wpadłem.
Mac, system Mac OS 10.8 z pakietem Adobe CS6. W systemie była
zainstalowana drukarka (pewnie automatycznie) Adobe PDF 8.0
Ponieważ były problemy z drukowaniem na innej drukarce, poradziłem aby
wykonać Reset Printer System, czy jakoś tak. Do głowy mi nie przyszło,
że dla kogoś reset oznacza skasowanie drukarek! Nawet się system nie
zapytał czy na pewno. W każdym razie wszystkie drukarki poszły się kochać.
Dodałem już do systemu wszystkie jakie były, ale nie mogę dodać Adobe
Printer.

Podpowiedzcie coś proszę, bo zupełnie nie znam się na makach.

Irek.N.
T***@somewhere.in.the.world
2014-05-08 05:59:21 UTC
Post by Irek.N.
[...]
A to przypadkiem w CS6 nie powinno byc Adobe PDF 9? A nawet PDF 9.1?
--
Pozdrav
TA