powrot do przeszlosci
T***@somewhere.in.the.world
2014-01-26 07:24:39 UTC
Witam,
A mi z nowym rokiem padl MBP. Na nowy (a nawet uzywany) mnie nie stac.
Odkurzylem 14 letniego notebooka Pismo i jakos dziala. 10.4.11 Tygrys
Rzecz w tym, ze chyba jedyna przegladarka, ktora obslugiwalaby
wspolczesne standardy to TenFourFox. A ten dziala cholernie wolno.
Za to znowu moge cieszyc sie MT-NewsWatcherem, Eudora czy HLem.
T***@somewhere.in.the.world
2014-01-26 07:31:39 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
[...]
Dzialaja tez dawno nie dzialajace slowniki - Angela i Leksykonia, czy
GSM Remote (do pisania SMSow).
Mile.