Problem po upgrade systemu
Pszemol
2014-07-10 21:27:51 UTC
Zrobiłem kopie systemowego dysku twardego w MacBooku pracujacym pod Snow
Leopard...

Wyjąłem oryginalny dysk i odstawiłem na półkę.
MacBook z nowym dyskiem (kopia) pracuje wysmienicie.

Zaladowalem Mavericks z AppStore i zrobiłem upgrade... MacBook pracuje
nawet lepiej z ta wersja.

I teraz mam pytanie...

Ktoś z was może wie dlaczego po upgrade systemu z wersji Snow Leopard do
Mavericks nie mogę teraz zabootować z oryginalnego dysku twardego sprzed
upgrade ktory leżał sobie na półce?

To mi wygląda tak, jakby proces upgrade osa zmienił cos na samej płycie
głównej laptopa i jak teraz włożę oryginalny dysk (który wciąż dziala
poprawnie w innym MacBooku) to ten upgradowany MacBook pokazuje po chwili
mielenia dyskiem migającą ikonę foldera z pytajnikiem...

Macbook na ktorym zrobilem upgrade systemu nie bootuje juz więcej z dysku
ze starszym systemem!

Inny Macbook, na którym nie zrobilem jeszcze upgrade, dziala dobrze z oboma
dyskami (stara i nowa wersją systemu). Bootuje bez róznicy oba systemy...

Któś zna może temat od podszewki?
T***@somewhere.in.the.world
2014-07-12 22:20:10 UTC
Post by Pszemol
Macbook na ktorym zrobilem upgrade systemu nie bootuje juz więcej z dysku
ze starszym systemem!
Bos lamer...
BP MSPANC
TA
Pszemol
2014-07-13 21:21:18 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Post by Pszemol
Macbook na ktorym zrobilem upgrade systemu nie bootuje juz więcej z dysku
ze starszym systemem!
Bos lamer...
BP MSPANC
A Ty znowu pewnie czegos nie doczytałeś...