Dla mnie - bomba!
Coaster
2013-10-26 11:50:23 UTC
http://www.apple.com/pl/mac-pro/
--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is
the less mysterious it proves to be"
Sir Artur Conan Doyle, The Red-Headed League
RadoslawF
2013-10-26 14:27:02 UTC
Post by Coaster
http://www.apple.com/pl/mac-pro/
Dla mnie już nie, palenie rzuciłem w 2007 i popielniczki
mnie nie kręcą i nie są potrzebne.

Pozdrawiam
Coaster
2013-10-26 19:38:02 UTC
Post by RadoslawF
Post by Coaster
http://www.apple.com/pl/mac-pro/
Dla mnie już nie, palenie rzuciłem w 2007 i popielniczki
mnie nie kręcą i nie są potrzebne.
Nigdy nie palilem, wiec nie mam traumy i potrafie sie cieszyc ladna
forma. :-)

P.S. Jednak ktos tu zaglada :-)
RadoslawF
2013-10-27 10:06:54 UTC
Post by Coaster
Post by RadoslawF
Post by Coaster
[...]
Jeśli ładna forma jest dodatkiem do ładnej wydajności to owszem,
może cieszyć, jeśli producent chwali się tylko formą to należy
omijać z daleka, no chyba że nie szukamy sprzętu tylko drogiej
dekoracji.

Pozdrawiam
Radek
2013-10-28 13:51:27 UTC
Post by RadoslawF
Post by Coaster
Post by RadoslawF
Post by Coaster
[...]
ośmielę się powiedzieć że to będzie cholernie droga dekoracja... 13K
złotówek w wersji 4 rdzeniowej...

r.
RadoslawF
2013-10-28 15:54:34 UTC
Post by Radek
Post by RadoslawF
Post by Coaster
Post by RadoslawF
Post by Coaster
[...]
Czy aby na pewno w światku Appla kilkanaście tysięcy to bardzo
drogo ? :-)

Pozdrawiam
Paweł
2013-10-28 16:52:50 UTC
Post by RadoslawF
Post by Radek
Post by RadoslawF
Post by Coaster
Post by RadoslawF
Post by Coaster
[...]
na theverge jakiś gość porównał cenę nowego mac pro z wołami roboczymi
od hp. mac jest tańszy. nie chce mi się szukać, ale każdy zaiteresowany
łatwo sprawdzi cenniki hp, della czy kto tam jeszcze robi desktopy
paweł
RadoslawF
2013-10-28 20:42:10 UTC
Post by Paweł
Post by RadoslawF
Post by Radek
[...]
A pokazał że porównuje maszyny o podobnej mocy ?

Pozdrawiam
Paweł
2013-10-28 20:52:32 UTC
Post by RadoslawF
Post by Paweł
Post by RadoslawF
Post by Radek
[...]
oczywiście. inaczej co to było za porównanie?
paweł
RadoslawF
2013-10-29 09:50:00 UTC
Post by Paweł
Post by RadoslawF
Post by Paweł
Post by RadoslawF
Post by Radek
[...]
Marketingowe.

To jeszcze jakbyś chciał wyjaśnić dlaczego podobna czy wyższa cena
u innego producenta miała by zaprzeczać tezie że w światku Appla
kilkanaście tysięcy za sprzęt to nie jest bardzo drogo ?

Pozdrawiam
Paweł
2013-10-29 10:34:11 UTC
Post by RadoslawF
Post by Paweł
Post by RadoslawF
Post by Paweł
Post by RadoslawF
Post by Radek
[...]
takie sprzęty tyle kosztują. w applu i gdzie indziej. więc nie 'w
świecie apla' tylko 'na rynku'. ja go sobie do domu nie kupię, ale
jakbym miał zarabiać na nim pieniądze, i robiłoby mi różnicę czy
zadanie będzie policzone w 8 czy 6 godzin, to kto wie.
--
paweł